reklama

Jánošík mi ukradol peniaze

Doslova. Alebo, čo nie je o nič lepšie, mi znemožnil ich získať. A to svojim premúdrym a presociálnym zásahom do druhého piliera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nie som zaslepeným zástancom DSSiek či trhu a súkromného kapitálu, ale ide o moje peniaze, čo spravujú a teda, ak nesúhlasím s výškou poplatkov, ja mám proti tomu kričať. (I keď, trošku nespokojný som bol, ale nekričal som.)

Ale čo spôsobil zbojník Madej z Jánošíkovej družiny, to je hlúposť. Teraz, keď sú akcie historicky lacné vďaka kríze, sa najviac oplatí do nich investovať. Pretože, buď padnú (čo pri takej nízkej nákupnej cene by nebola až príliš veľká strata, a kto vie investovať, ten by v súhrne stratiť nemal), alebo sa zhodnotia (čo je podľa mňa pravdepodobnejšie), a teda by som mohol raz mať vďaka tomu parádny dôchodok - z dlhodobého hľadiska. A to sa za 6 mesiacov nedá porovnať či ohodnotiť. Ale, to sa asi zbojníkom jánošíkom nepáči, všetci budú mať rovnako (tzn. málo), a len niektorí, ktorí sa starajú o túto spravodlivú rovnosť a ich podporovatelia, budú mať „spravodlivo“ viac (za zásluhy).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naozaj, diky.

Len tak mimo, asi nikomu z tých pánov nenapadlo, že ľudia sami šli do rizikovejších rastových fondov. Mali na výber aj konzervatívne stabilne, ale ľudia si vybrali rastové. Vari nás majú za nesvojprávnych?

V rámci protikrízových opatrení by sa asi zišlo prepustiť pár politikov... a zbojníkov zlodejských zabásnuť.

Stanislav Havran

Stanislav Havran

Bloger 
  • Počet článkov:  124
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jednoducho zvláštny živočích Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéPríbehy Zvláštneho živočícha

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu