reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Havran

Stanislav Havran

Bloger 
  • Počet článkov:  124
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jednoducho zvláštny živočích Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéPríbehy Zvláštneho živočícha

reklama

Súkromné

Zomrela mi babka

Stanislav Havran

Zomrela mi babka

Nič, čo sa nestalo nikomu predo mnou, alebo nestane po mne. Smrť je súčasťou života a ako povedal môj dedo pri odchode od čerstvého hrobu jeho manželky, čaká to každého, otázny je len čas. Možno som stratil babku, ale našiel som čosi iné. Je to naozaj zvláštne, ale táto smrť ani pohreb nie je smutná.

  • 21. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Slová pre teba

Stanislav Havran

Slová pre teba

Zrejme je to to už otrepané klišé, no žijeme ako pavučinou prepojení v rôznych vzťahoch. A práve tieto vzťahy sú častou aj záchrannou sieťou v prípade, ak človek padá, a potrebuje podržať. Tieto riadky sú určené najmä mojim ľuďom, s ktorými som v prepojení (pripojení). Ale v pohode, ak sa niekto obáva, že mám depku, či nejaké kritické obdobie – nie je tak. I keď, ako u každého, i u mňa sa striedajú slnečné dni so zamračenými.

  • 22. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu